سر خط اخبار

تأکید سرپرست فرمانداری بهارستان بر ایمن سازی حاشیه راه آهن در محدوده نسیم شهر
۲۱ فروردین ۱۴۰۴ - ۹:۴۸
1
🔹 سرپرست فرمانداری بهارستان با حضور در حاشیه راه آهن در محدوده شهرستان، ضمن بررسی مسائل و مشکلات بر تکمیل پروژه ایمن سازی آن بویژه در مناطق مسکونی تأکید کرد.

🔹 به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهارستان؛ عبور راه آهن و ریل باس از محدوده شهرستان بهارستان علی رغم حسن هایی از قبیل وجود ایستگاه در شهرهای نسیم شهر و گلستان، گاهی اوقات باعث حوادثی از قبیل تصادف با عابرین پیاده در این محدوده می شد که تاکنون این تصادفات در برخی موارد به فوت شهروندان منجر شده است.

🔹 مراد مرادی سرپرست فرمانداری بهارستان در راستای جلوگیری از حوادث مشابه و در واکنش به فوت دانش آموز 13 ساله در محدوده راه آهن، ضمن بازدید از این محدوده در گفتگو با خبرنگاران در تشریح اقدامات انجام شده، گفت: یکی از مناطق حادثه خیز، در محدوده نسیم شهر بود که با همکاری اداره کل راه آهن استان تهران و شهرداری، محوطه ایستگاه مسافر این شهر به طول 400 متر در حال دیوارکشی و ایمن سازی است که تا پایان فروردین به اتمام خواهد رسید.

🔹 نماینده عالی دولت در شهرستان بهارستان افزود: احداث زیرگذر در این محدوده از دیگر مطالبات به حق شهروندان بود که با تدابیر اتخاذ شده، تا پایان اردیبهشت، زیرگذر و نورپردازی و روشنایی این محدوده تکمیل خواهد شد.

🔹 در این بازدید که معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار بوستان و شهردار نسیم شهر نیز حضور داشتند، مقرر گردید موارد فوق به صورت مستمر مورد پیگیری قرار گیرد تا در موعد مقرر، شاهد تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها، باشیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.