🔹 به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهارستان؛ عبور راه آهن و ریل باس از محدوده شهرستان بهارستان علی رغم حسن هایی از قبیل وجود ایستگاه در شهرهای نسیم شهر و گلستان، گاهی اوقات باعث حوادثی از قبیل تصادف با عابرین پیاده در این محدوده می شد که تاکنون این تصادفات در برخی موارد به فوت شهروندان منجر شده است.
🔹 مراد مرادی سرپرست فرمانداری بهارستان در راستای جلوگیری از حوادث مشابه و در واکنش به فوت دانش آموز 13 ساله در محدوده راه آهن، ضمن بازدید از این محدوده در گفتگو با خبرنگاران در تشریح اقدامات انجام شده، گفت: یکی از مناطق حادثه خیز، در محدوده نسیم شهر بود که با همکاری اداره کل راه آهن استان تهران و شهرداری، محوطه ایستگاه مسافر این شهر به طول 400 متر در حال دیوارکشی و ایمن سازی است که تا پایان فروردین به اتمام خواهد رسید.
🔹 نماینده عالی دولت در شهرستان بهارستان افزود: احداث زیرگذر در این محدوده از دیگر مطالبات به حق شهروندان بود که با تدابیر اتخاذ شده، تا پایان اردیبهشت، زیرگذر و نورپردازی و روشنایی این محدوده تکمیل خواهد شد.
🔹 در این بازدید که معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار بوستان و شهردار نسیم شهر نیز حضور داشتند، مقرر گردید موارد فوق به صورت مستمر مورد پیگیری قرار گیرد تا در موعد مقرر، شاهد تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها، باشیم.





ثبت دیدگاه