واحد بازرگانی صداوسیما، شرکت‌ها را ورشکست کرد؟!
۲۷ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۹:۰۵
1
واحد بازرگانی صداوسیما با درخواست مطالبات خود که از زمان جنگ به تعویق افتاده بود، برخی شرکت‌ها را با مشکل مواجه کرده است.

 

◀️ به گزارش اسرار آنلاین ، بر اساس اسناد و اطلاعات دریافتی از چند مجموعه اقتصادی، واحد بازرگانی سازمان صدا و سیما طی روزهای اخیر اقدام به ارائه و وصول هم‌زمان تعدادی از چک‌های در اختیار خود کرده است؛ چک‌هایی که به گفته این شرکت‌ها، در ماه‌های گذشته و هم‌زمان با شرایط ناشی از جنگ، برای وصول به بانک ارائه نشده بودند.

◀️ بر اساس اظهارات مدیران این مجموعه‌ها، ارائه تجمیعی این چک‌ها موجب شده است برخی شرکت‌ها با تعهدات مالی سنگین و بدهی‌های چندمیلیارد تومانی مواجه شوند. به گفته آنان، این وضعیت فشار قابل توجهی بر نقدینگی بنگاه‌های اقتصادی وارد کرده و حتی برخی شرکت‌ها را در معرض مشکلات جدی مالی قرار داده است. اتفاقی که شاید یکی از دلایل آن کم تجربه بودن مدیر جوان بازرگانی صداوسیما، آقای «ف» باشد.

◀️ اسرار آنلاین ضمن پیگیری این موضوع، آمادگی دارد توضیحات و پاسخ سازمان صداوسیما یا واحد بازرگانی این سازمان را در چارچوب اصول حرفه‌ای رسانه‌ای منتشر کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.