به گزارش پایگاه خبری اسرار آنلاین، به نقل از اداره ارتباطات شهرداری کمالشهر ، این پروژه که یکی حیاتیترین گلوگاههای ترافیکی شهر محسوب میشد، پس از طی مراحل حقوقی و توافق نهایی با مالکِ ملک واقع در ورودی شهرک خرمدشت، وارد فاز اجرایی گردید. با تخریب این ملک، مانع اصلی توسعه عرضی معبر برطرف و راه برای اجرای طرح مهندسی جدید هموار شد.
مدیریت شهری کمالشهر این اقدام را گامی تکمیلی پس از احداث موفقیتآمیز معبر ۲۴ متری میداند. تعریض ورودی خرمدشت نه تنها باعث کاهش چشمگیر گرههای ترافیکی در ساعات پیک میشود، بلکه ضریب ایمنی تردد خودروها و عابرین پیاده را به طور محسوس افزایش خواهد داد.
تحقق وعده تملک؛ گره کوری که به حمت مدیریت شهری دوره ششم باز شد
سالها بود که وجود یک ملک در نقطه حساس ورودی، به مثابه یک سد بزرگ در برابر جریان ترافیک عمل میکرد و موجب نارضایتی گسترده شهروندان شده بود. اکنون با تلاش شبانهروزی شهرداری و حمایت شورای اسلامی شهر، این بنبست شکسته شد تا یکی از مطالبات به حق و دیرین مردم خرمدشت رنگ واقعیت به خود بگیرد.
تسهیل عبور و مرور؛ اولویت نخست رفاه شهروندی
پروژه اصلاح هندسی ورودی خرمدشت صرفاً یک طرح عمرانی نیست، بلکه پیامی از سوی خادمان مردم در شهرداری است که رفاه و وقت شهروندان را اولویت نخست خود میدانند. با اتمام این طرح و اتصال بهینه آن به شبکه معابر جدید، شاهد تحولی در دسترسیهای محلی و کاهش اتلاف وقت در ترافیکهای ورودی خواهیم بود.
اداره ارتباطات شهرداری کمالشهر ضمن قدردانی از صبوری شهروندان شریف در طول زمان اجرای طرح، اطمینان میدهد که با نظارت دقیق فنی، این پروژه در زمان مناسب به بهرهبرداری کامل رسیده و در اختیار مردم عزیز قرار خواهد گرفت.





ثبت دیدگاه