هماهنگی برای برگزاری باشکوه مراسمات دهه اول محرم در ورودی امامزادگان عبدالله و صالح (ع) کوهسار
۲۵ خرداد ۱۴۰۵ - ۲۰:۳۷
0
جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری مراسمات سوگواری دهه اول ماه محرم با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین افتخاری امام جمعه محترم شهر کوهسار، مهندس حشمی‌پور شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، اژدری مسئول فرهنگی اجتماعی شهرداری، حاج‌آقا پوراکرمی مسئول فرهنگی مسجد امام حسن مجتبی (ع) و فلاح‌پور مشاور فرهنگی شورا در دفتر شورای اسلامی شهر برگزار شد.
نویسنده : رقیه دین محمدی

به گزارش پایگاه خبری اسرار آنلاین، در این نشست،حاج آقا افتخاری امام جمعه شهر کوهسار با تأکید بر اهمیت برگزاری باشکوه مراسمات عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: هماهنگی و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی و هیئات مذهبی نقش مهمی در ارتقای کیفیت برگزاری برنامه‌های ایام محرم دارد.

همچنین راهکارهای تعامل میان دستگاه‌های اجرایی و هیئات مذهبی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر آیین‌های سوگواری در ورودی امامزادگان عبدالله و صالح (ع) مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست بر آمادگی کامل مجموعه خدمات شهری شهرداری برای سیاه‌پوش کردن شهر، نظافت مسیرهای عزاداری، فضاسازی محیطی و همکاری با هیئات مذهبی تأکید شد.

مهندس حشمی‌پور شهردار کوهسار نیز با اشاره به برنامه‌های مدیریت شهری در این ایام ، پشتیبانی از هیئات مذهبی، آذین‌بندی و فضاسازی شهری، نصب پرچم و المان‌های مذهبی، راه‌اندازی چایخانه باب‌الرحمه شهرداری و بزگزاری مراسم زیارت عاشورا در دهه اول همراه با صبحانه در سالن ورزشی بانوان شهرداری و تزیین ورودی امامزادگان عبدالله و صالح (ع) خبر داد.

در ادامه، بر هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی برای تأمین نظم، امنیت و ارتقای سطح خدمات‌رسانی به شهروندان در ایام سوگواری پیش‌رو تأکید شد.

در پایان این جلسه، حاضران این برنامه‌ها را اقدامی ارزشمند در راستای تقویت فرهنگ عاشورایی و خدمت‌رسانی به عزاداران حسینی دانستند و بر اجرای منسجم آن تأکید کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.