مسئولین نمایندگی غله در استان مازندران مورد تقدیر فرمانداران قرار گرفتند
۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۸:۳۶
0
 طی نشستی که با حضور مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران و مسئولین نمایندگی این اداره کل برگزار شد ، به تکریم ارباب رجوع و تلاش و ایثار برای خدمت رسانی به مردم تاکید گردید.
نویسنده : فایزه سلیمی

پایگاه خبری اسرار آنلاین: وفائی نژاد بر ماندگاری تلاش و زحمات صادقانه ، شرافتمندانه و متعهدانه مسئولین برای خدمت به مردم تاکید کرد و ایثار و ازخودگذشتگی در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ارزشمند و ماندگار در تاریخ و اذهان ملت دانست.

مدیرکل غله مازندران از مدیران و کارکنان  این اداره کل که در عرصه حساس و کلیدی تامین قوت لایموت مردم از جان خود مایه می گذارند تقدیر کرد و اخلاق مداری ، رعایت تعالیم دینی و حفظ اصول را پایه و اساس خدمتگزاری به ملت ایران دانست.

در همین راستا، تعدادی از مسئولین نمایندگی غله و خدمات بازرگانی در شهرستان ها ضمن تلاش برای تامین امنیت غذایی شهروندان، از سوی فرمانداران شهرستان های محل خدمت خود مورد تقدیر قرار گرفتند.

بنابر این گزارش، فرمانداران شهرستان های رامسر، سوادکوه شمالی، قائمشهر، گلوگاه و بابلسر با اهدای لوح تقدیر از زحمات و تلاش های جهادی آقایان حسین قاسم زاده ، رضا صادقی ، یوسف یزدان پناه ، رضا کریم النفس و بهزاد یزدانی به عنوان مدیر نمونه شهرستان قدردانی به عمل آوردند.

در بخشی از این لوح تقدیرها که به مدیران نمونه اهدا شد آمده است: فرصت را مغتنم شمرده از جنابعالی به عنوان مدیرنمونه شهرستان که با مسئولیت شناسی و با نصب العین قرار دادن سخن گوهربار امیرالمومنین علی (ع) که فرمودند “آنچه بر خود می پسندی برای مردم نیز بپسند و آنچه برای خود نمی پسندی برای آنها نیز نپسند” در پرتو امانتداری و تعهد در راستای تحقق اهداف و آرمانهای انقلاب ، احیای فرهنگ ناب اسلامی، نیل به امنیت، عزت و کسب حداکثری رضایت مردم، سربلندی میهن عزیزمان را به شایستگی فراهم نموده اید تقدیر و تشکر می نمایم و از درگاه اقدس ربوبی ارتقای سطح تعالی و پایبندی به اصول و ارزشها و تندرستی و عزت و رستگاری و عاقبت بخیری برای شما تمنا دارم.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.