در المپیک با خودم رقابت دارم
۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۸
0
فرزانه فصیحی:

فصیحی می‌تواند تقریباً از هر چیزی پیشی بگیرد. او با چالش‌های زیادی روبرو بوده و حالا در پاریس به دنبال حضور در المپیک است.به گزارش اسرار و به نقل از الجزیره، پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در سال ۲۰۲۱ در قونیه ترکیه برگزار شد. قلب فرزانه فصیحی در خط استارت می‌تپد، اثرات عفونت […]

فصیحی می‌تواند تقریباً از هر چیزی پیشی بگیرد. او با چالش‌های زیادی روبرو بوده و حالا در پاریس به دنبال حضور در المپیک است.به گزارش اسرار و به نقل از الجزیره، پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در سال ۲۰۲۱ در قونیه ترکیه برگزار شد. قلب فرزانه فصیحی در خط استارت می‌تپد، اثرات عفونت کرونا در او بود اما مصمم به رقابت است. تفنگ استارت زده می‌شود و او بسیار سریع دوید و پاهایش سریعتر از همیشه به هم می خورد. هنگامی که از خط پایان عبور کرد روی زمین افتاد. نه از خستگی، بلکه از احساسات شدید شکستن رکوردش در دوی ۱۰۰ متر، با ثبت زمان برق آسای ۱۱.۱۲ ثانیه و کسب مدال نقره.فرزانه فصیحی دونده ۱۰۰ متر زنان ایران در المپیک پاریس، به شبکه الجزیره گفت:‌ شب قبل از هر مسابقه، خاطرات زندگی‌ام در ذهنم جاری می‌شود.

تمام سختی‌هایی که تحمل کرده‌ام و همه موفقیت‌هایم مانند یک فریم فیلم از جلوی چشمانم می‌گذرند.

این دونده ایرانی در یک کمپ تمرینی برای حضور در المپیک آماده می شود. دونده زن ایران در ماده مورد علاقه خود یعنی دوی ۱۰۰ متر شرکت خواهد کرد.

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.