افتخارآفرینی بانوان هلدینگ پتروپالایش اصفهان در پنجمین المپیادسراسری فرهنگی، ورزشی کارکنان وزارت نفت
۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵
0

بانوان هلدینگ پتروپالایش اصفهان در پنجمین المپیاد سراسری فرهنگی، ورزشی کارکنان، همسران و فرزندان دختر ۲۵ سال و پایین‌تر وزارت نفت که در استان مازندارن برگزار شد خوش درخشیدند. به گزارش اسرارآنلاین، پنجمین المپیاد سراسری فرهنگی، ورزشی کارکنان، همسران و فرزندان دختر ۲۵ سال و پایین‌تر به میزبانی شرکت ملی گاز ایران و در مجتمع […]

بانوان هلدینگ پتروپالایش اصفهان در پنجمین المپیاد سراسری فرهنگی، ورزشی کارکنان، همسران و فرزندان دختر ۲۵ سال و پایین‌تر وزارت نفت که در استان مازندارن برگزار شد خوش درخشیدند.

به گزارش اسرارآنلاین، پنجمین المپیاد سراسری فرهنگی، ورزشی کارکنان، همسران و فرزندان دختر ۲۵ سال و پایین‌تر به میزبانی شرکت ملی گاز ایران و در مجتمع آموزشی ورزشی نفت محمود آباد برگزار شد.

بر این اساس بانوان هلدینگ پترپالایش اصفهان در ۵ رشته موفق به کسب مقام شدند.

از این رو مقام دوم تیمی و مدال نقره در رشته تیراندازی، نائب قهرمانی و کسب مدال نقره در رشته بسکتبال، مقام سوم تیمی و انفرادی و کسب مدال برنز در رشته کاراته، مقام دوم و مدال نقره در رشته آمادگی جسمانی و مقام چهارم انفرادی و سوم تیمی در رشته ژیمناستیک به بانوان هلدینگ پتروپالایش اصفهان تعلق گرفت.

 

” پیام تبریک معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت برای مدال آوری بانوان

مدال آوری بانوان هلدینگ پتروپالایش اصفهان در پنجمین المپیاد سراسری فرهنگی، ورزشی کارکنان وزارت نفت بیانگر توسعه ‌و تعالی در مسیر افتخارآفرینی ورزش بانوان ایران اسلامی با رویکرد عزت، عفت و افتخار است که می‌تواند پیروزی‌های بدیع‌تر را به همراه داشته بشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.