چاک شومر: با قطع کمک‌های آمریکا، اوکراین محو می‌شود
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶
0
«چاک شومر» رئیس اکثریت مجلس سنای آمریکا گفت، اگر جمهوری‌خواهان کنگره از لایحه مجلس سنا برای حمایت از اوکراین حمایت نکنند و منتظر بازگشت دونالد ترامپ بمانند، اوکراین احتمالا محو شود.

به گزارش اسرار، اختلاف‌نظرات میان مجلس نمایندگان تحت کنترل جمهوری‌خواهان و سنای تحت کنترل دموکرات‌های آمریکا به اوج خود رسیده است.
جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان این کشور لایحه مستقلی را ارائه کرده‌اند که خواستار ارسال کمک‌ها به رژیم صهیونیستی شده اما از تخصیص کمک‌ها به اوکراین جلوگیری می‌کند. از طرفی مجلس سنا می‌گوید که کمک‌ها باید شامل اوکراین نیز شود و «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا هم تهدید کرده که اگر مجلس نمایندگان کوتاه نیاید، لایحه پیشنهادی آنها را وتو خواهد کرد.«چاک شومر» در مصاحبه با تلویزیون آمریکایی ام‌اس‌ان‌بی‌سی تاکید کرد: بسیاری از جمهوری‌خواهان از جمله خود «مایک جانسون» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در حد مرگ از دونالد ترامپ می‌ترسند. این رئیس‌جمهور سابق می‌گوید که صبر کنید تا من رئیس‌جمهور بشوم. در نتیجه این اتفاق و قطع کمک‌های مالی به اوکراین، این کشور (اوکراین) احتمالا محو می‌شود. اگر ترامپ در سال ۲۰۲۴ رئیس‌جمهور آمریکا شود، وضعیت مربوط به مسائل مرزی بدتر خواهد شد، تنش‌ها در خاورمیانه افزایش خواهد یافت و شاید پای ایالات متحده را هم وسط بکشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.