فعالیت نمایشگاه «رسانه‌های ایران» از ۲۹ بهمن آغاز می‌شود / کمک ۸۰۰ میلیاردی به رسانه‌ها
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵
0
بیست و چهارمین نمایشگاه «رسانه‌های ایران»؛ معاون وزیر فرهنگ گفت: ۶۰۰ رسانه درخواست حضور در نمایشگاه «رسانه‌های ایران» را داده بودند و نمایشگاه از ۲۹ بهمن آغاز می‌شود.

به گزارش اسرار نشست خبری بیست و چهارمین نمایشگاه «رسانه‌های ایران» با حضور فرشاد مهدی‌پور، معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، احسان حامد مقدم مدیر اجرایی نمایشگاه و محمد آقاسی مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار شد.شعار نمایشگاه «نجستم همیشه جز راستی» است و این نمایشگاه تحت عنوان سابق نمایشگاه مطبوعات از روز یکشنبه ۲۹ بهمن تا روز چهارشنبه دوم اسفند در مصلی امام خمینی (ره) برپا می‌شود. در اواخر دی که فراخوان اولیه داده شد، که حدود ۶۰۰ رسانه ثبت‌نام کردند.معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره دلایل عدم برگزاری نمایشگاه رسانه‌های ایران گفت: در پنج شش ساله گذشته نمایشگاه رسانه‌های ایران با دلایلی از جمله همه‌گیری کرونا متوقف شد، که ما یکی از وظایف جدیدمان را احیای رخداد‌ها و نمایشگاه‌هایی می‌دانیم، که بعضاً به دلایلی فعالیتشان متوقف شد. در تابستان امسال جشنواره ملی رسانه‌های ایران برپا شد، بنایمان برگزاری نمایشگاه در پاییز بود، که به دلایل فنی به زمستان موکول شد.
مهدی‌پور ادامه داد: شعار نمایشگاه «نجستم همیشه جز از راستی» است. از بین رسانه‌ها رسانه‌های مکتوب، رسانه‌های برخط، خبرگزاری‌ها، رسانه‌های بومی و گروه‌های دانش بنیان دعوت شدند، که از ویژگی‌های این دوره نمایشگاه است. ما به حوزه فناوری و دستگاه‌ها و گروه‌هایی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، توجه ویژه‌ای کردیم. از آنجایی که آینده رسانه به فناوری‌ها گره خورده، نیازمند توجه به این عرصه هستیم. وی ادامه داد: از آنجایی که در نیمه دوم سال گذشته حمایت‌هایی از کسب‌وکار‌های آسیب‌دیده با همکاری وزارت ارتباطات انجام شد، در تمام بند‌های حمایتی آن عنوان اهالی رسانه گنجانده شد. در جشنواره ملی رسانه‌های ایران بخشی را به انسان رسانه‌ها اختصاص دادیم، که هیئت داوران به جمع‌بندی در این عرصه نرسیدند. با این حال در نمایشگاه رسانه‌های ایران درگاه انسان رسانه‌ها به عنوان فعالان رسانه‌های اجتماعی درنظر گرفتیم. از بیش از ۲۰ چهره پیشکسوت رسانه استان‌ها با حضور رسانه‌های استانی تقدیر خواهد شد، که با ابتکار استان‌هاست.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.