عامل کناره‌گیری امینی از کادر فنی کشتی آزاد لشگری بود یا درستکار؟
۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹
0
درحالی که احسان امینی علت جدایی‌اش از کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد را به اخلاقی نبودن حضورش بعد از استعفای درستکار مرتبط دانست اما شنیده می‌شود صدور حکم مربی‌گری برای احسان لشگری در کادر فنی، علت اصلی جدایی امینی است.

به گزارش اسرار، مرحله نخست اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در المپیک و رقابت‌های جهانی درحالی از ۲۷ آذرماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده (کمپ تیم‌های ملی) آغاز شد و تا ۷ دی ماه ادامه دارد که این اردو یک غایب داشت؛ احسان امینی آزادکار سابق تیم ملی کشتی ایران.
امینی درحالی بعد از حضور ۳ ساله در کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد، به یکباره تصمیم به جدایی گرفت که علت این جدایی را به استعفای درستکار از سرمربی‌گری تیم ملی مرتبط دانست و تاکید کرد از آن‌جا که کارش را با پژمان در کادر فنی آزاد کرد، دیگر اخلاقی نبود که بعد از او بخواهد به کارش ادامه دهد.
او درحالی این صحبت‌ها را مطرح کرده که با پیگیری خبرنگار اسرار، امینی قصدی برای کناره‌گیری از کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد نداشت و حتی مدارک هویتی‌اش اعم از پاسپورت و مدارک شناسایی خود را برای دریافت روادید به سفارت کرواسی ارسال کرده بود تا مهیای حضور در تورنمنت رنگینک‌دار کرواسی شود!
ارسال مدارک امینی به سفارت کرواسی موضوعی است که فدراسیون کشتی نیز آن را تایید کرده است.
طبق شنیده‌ها کناره‌گیری امینی بی‌ارتباط با حضور احسان لشگری در کادر فنی نیست.
احسان لشگری دارنده مدال برنز جهانی و المپیک که مدت‌ها در آمریکا زندگی می‌کرد، در تاریخ ۲۶ آذرماه عکسی از خود در فضای بیرونی فدراسیون کشتی در صحفه اینستاگرامش استوری کرد. به فاصله یک روز از این اتفاق، در تاریخ ۲۷ آذرماه خبر پیوستن لشگری به کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد به‌عنوان مربی، به‌صورت رسمی اعلام شد.
هنوز ۴۸ ساعت از اعلام رسمی این خبر نگذشته بود که در تاریخ ۲۹ آذرماه، امینی اعلام کرد به دلیل عدم حضور درستکار در کادر فنی، او نیز قصدی برای ادامه همکاری ندارد.
کنار گذاشتن این پازل ساده، یک نتیجه به دنبال دارد و آن این‌که، حضور لشگری در کادرفنی، در تصمیم امینی برای کناره‌گیری بی‌اثر نبوده است. ضمن این که شنیده می‌شود دو آزادکار سابق که هم‌وزن هم بودند، اختلافات ریشه‌دار و قدیمی با هم داشتند و شاید جدایی امینی، در این برهه از زمان که کشتی برای حضوری موفق در المپیک نیازمند آرامش است، تصمیم درست و به‌جایی باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.