سرنوشت مشمولان غایب گلستانی چه می شود؟
۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹
1
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی گلستان با بیان اینکه «مشمولان» پس از ورود به سن مشمولیت برای تعیین تکلیف شدن یک سال فرصت دارند، افزود: در صورت فرصت سوزی و ورود مشمولان به غیبت، تبعات مربوطه متوجه این دسته از افراد خواهد شد.

سرهنگ «مرتضی یونس آبادی» در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت مشمولان غایب استان گلستان، اظهار کرد: مشمولانی که پس از ورود به سن مشمولیت و در سنوات مجاز تحصیلی انصراف، ترک تحصیل و یا از واحد آموزشی اخراج شده باشند از تاریخ وقوع حداکثر یک سال مهلت دارند تا نسبت به تعیین تکلیف وضعیت مشمولیت خود اقدام کنند.
وی با تأکید بر اینکه این مشمولان می‌توانند برای آگاهی از وضعیت خود یا هرگونه اقدام به دفاتر پلیس ۱۰+ مراجعه کنند، ادامه داد: در صورت ورود مشمولان به غیبت برابر ماده ۵۸ اصلاحی قانون خدمت وظیفه عمومی، تبعات مربوطه متوجه این دسته از افراد خواهد شد.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان گلستان با اشاره به اینکه همه مشمولان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، اقدام کنند، خاطرنشان کرد: سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام‌رسان سروش به نشانی sarbazvazifeh@ دیگر مسیرهای اطلاع از آخرین اخبار مربوطه در این زمینه است.
به گزارش اسرار، همه افراد ذکور ایرانی که به سن ۱۸ سالگی تمام رسیده باشند، از اول ماه تولد که طی آن ماه وارد ۱۹ سالگی می‌شوند، مشمول قانون وظیفه عمومی می‌شوند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.