درشهرستان شهریارانجام شد/ شناسایی و جمع آوری 179 رشته انشعاب‌ غیرمجاز آب
۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹
0
179رشته انشعاب آب غیرمجاز در شهر باغستان شهرستان شهریار شناسایی و جمع آوری شد.

سیدحسین موسوی سرپرست امورآب و فاضلاب شهرباغستان با اعلام این خبرگفت: با شناسایی بیش از 179 رشته انشعاب آب غیرمجاز و تخلف انشعابی طی هشت ماه اخیر از هدر رفت آب شرب در محدوده خدمات‌رسانی شرکت آب و فاضلاب غرب استان تهران جلوگیری شد.

او افزود: با توجه به شرایط فعلی منابع آب شرب و کاهش نزولات آسمانی برخی افراد سود جو با خسارت به شبکه توزیع آب مبادرت به وصل و استفاده از انشعاب آب غیر مجاز می کنند که با برداشت‌های غیرمجاز از شبکه‌های توزیع آب موجب بروز مشکلاتی در امر تأمین و توزیع آب شرب در این محدوده شده است.

موسوی در ادامه اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد 179 رشته انشعاب آب غیرمجاز و تخلفات انشعابی شناسایی شده که از این تعداد 107 رشته به مجاز تبدیل شده است.

او درپایان با اشاره به مخاطرات مصرف آب از انشعاب غیرمجاز در شرایط تنش آبی که شامل هدر رفت و کاهش کیفیت آب آشامیدنی و افزایش حوادث می شود، افزود: افزایش کشف انشعابات غیر مجاز، شناسایی و تعمیر نشت های نامرئی شبکه، مدیریت فشار شبکه، کاهش زمان رسیدگی به حوادث و اتصال و لوله گذاری چاه های تحت پوشش از مهم ترین راهکارهای کارآمد برای گذر از تنش آبی به شمار می آید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.