توجه ویژه مدیریت شهری رباط‌کریم به بازآفرینی بافت‌های فرسوده/ اجرای ۴۲ هزار مترمربع عملیات آسفالت در محله تقی‌آباد
۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵
0
دکتر الهیاری شهردار رباط‌کریم:

🔹شهردار رباط‌کریم: 🔹بازآفرینی بافت فرسوده و محلات کمتربرخوردار یکی از اولویت‌های حوزه شهرسازی شهرداری رباط‌کریم در کنار سایر دستگاه‌های متولی است تا با بهبود ارائه کمی و کیفی خدمات، کیفیت زندگی شهروندان ارتقا یافته و مخاطرات احتمالی آن کاهش پیدا کند. 🔹در این راستا و در ادامه پروژه‌های ساماندهی معابر، عملیات اجرای ۴۲ هزار مترمربع […]

🔹شهردار رباط‌کریم:
🔹بازآفرینی بافت فرسوده و محلات کمتربرخوردار یکی از اولویت‌های حوزه شهرسازی شهرداری رباط‌کریم در کنار سایر دستگاه‌های متولی است تا با بهبود ارائه کمی و کیفی خدمات، کیفیت زندگی شهروندان ارتقا یافته و مخاطرات احتمالی آن کاهش پیدا کند.

🔹در این راستا و در ادامه پروژه‌های ساماندهی معابر، عملیات اجرای ۴۲ هزار مترمربع زیرسازی و روکش آسفالت با پخش ۷ هزار تن آسفالت در ۳۷ کوچه و معبر محله تقی‌آباد به همت معاونت فنی و عمرانی شهرداری رباط‌کریم در حال انجام است‌.

🔹طبق برنامه‌ریزی و مطالعات صورت گرفته پروژه‌های ساماندهی معابر با همت جدی تا پایان سال در سطح معابر نقاط مختلف شهر رباط‌کریم اجرایی خواهد شد و این مسئله با توجه به درنظرگرفتن آن در بودجه عمرانی سال ۱۴۰۳ شهرداری، در سال آینده نیز تداوم خواهد داشت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.