تلاش مدعیان برای قدرت‌نمایی در دور سوم؛ سامورایی‌ها جبران مافات می‌کنند؟
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲
1
دور سوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا در حالی از عصر امروز (دوشنبه) آغاز می‌شود که مدعیان در تلاش برای قدرت‌نمایی و خط و نشان کشیدن برای حریفان هستند و سامورایی‌ها نیز می‌خواهند جبران مافات کنند.

به گزارش اسرار، دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا در حالی به پایان رسید که برخی تیم‌ها صعودشان را قطعی کرده‌اند و تعداد دیگری از مدعیان با شرایط خطرناکی مواجه شده‌اند.
دور سوم مرحله گروهی این رقابت‌ها، امروز برگزار می‌شود که در این گزارش به بررسی شرایط تیم‌ها پرداخته‌ایم.
گروه A:‌
قطر میزبان با کسب ۲ پیروزی متوالی صعودش را از این گروه قطعی کرده و سه تیم دیگر برای رسیدن به مرحله حذفی، تلاش خواهند کرد.
از ساعت ۱۸:۳۰ دو بازی همزمان برگزار می‌شود و چین برابر قطر صف آرایی خواهد کرد و در صورت کسب برتری، می‌تواند راهی دور بعدی شود. تساوی چین مقابل عنابی‌ها کار مردان سرزمین اژدها را با اما اگر مواجه خواهد کرد. در صورت تساوی ممکن است تیم لبنان با برد مقابل تاجیکستان با ۴ امتیاز صعود کند. اما اگر دیدار تاجیکستان با تساوی به اتمام برسد چین با ۳ امتیاز راهی دور بعد خواهند شد. هرچند تاجیک‌ها نیز می‌توانند با غلبه بر لبنان، امید زیادی به صعود داشته باشند.
گروه B:
فردا سه‌شنبه از ساعت ۱۵ و به صورت همزمان استرالیا که صعودش را قطعی کرده در دیداری حساس با ازبکستان روبه‌رو می‌شود. اکنون ازبکستان چهار امتیاز دارد و در صورت برتری مقابل استرالیا، می‌تواند به عنوان صدرنشین صعود کند. در دیگر دیدار، سوریه که یک امتیاز دارد با تیم هند دیدار می‌کند که یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های جام ملت‌هاست. سویه هم در صورت برتری از شانس خوبی برای صعود برخوردار خواهد شد.
گروه C:
فردا سه‌شنبه از ساعت ۱۸:۳۰ تیم ملی ایران که صعودش قطعی است با تیم چهار امتیازی امارات دیدار خواهد کرد. در دیگر بازی، فلسطین یک امتیازی با هنگ‌کنگ بدون امتیاز جدال می‌کند. در صورت برتری ایران برابر امارات، تیم فلسطین می‌تواند با برتری پرگل برابر هنگ‌کنگ، راهی دور بعدی شود.
گروه D:
تیم ملی عراق که در بازی دوم خود مقابل تیم مدعی ژاپن به پیروزی رسید با ۶ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و صعودش قطعی است. در حال‌حاضر ژاپن با ۳ امتیاز در رده دوم قرار دارد و اگر بازی سوم خود را مقابل اندونزی برنده شود، می‌تواند با ۶ امتیاز صعود کند. ویتنام که در این گروه بدون امتیاز است و با هر نتیجه‌ای نمی‌تواند صعود کند. اگر عراق مقابل ویتنام به پیروزی برسد می‌تواند با ۹ امتیاز و مقتدرانه، صدرنشینی‌اش را قطعی کند.
بازی‌های این گروه، روز چهارشنبه ساعت ۱۵ به‌طور همزمان برگزار می‌شود.
گروه E:
در این گروه سه تیم شانس صعود دارند. در حال‌ حاضر اردن و کره‌جنوبی با ۴ امتیاز در رتبه‌های اول و دوم هستند و بحرین هم با ۳ امتیاز در رده سوم قرار دارد. در بازی سوم، اردن در دیداری حساس به مصاف بحرین می‌رود. اگر اردن به پیروزی دست یابد با ۷ امتیاز صعود خواهد کرد. اما اگر کره‌جنوبی در بازی سوم خود مقابل مالزی گل بیشتری به ثمر برساند به جای اردن می‌تواند به عنوان صدرنشین از گروه صعود کند. مالزی دیگر تیم حال حاضر این گروه که بدون امتیاز است هیچ شانس صعودی ندارد.
بازی‌های این گروه روز پنجشنبه از ساعت ۱۵ و به‌طور همزمان برگزار می‌شود.
گروه F:
در این گروه تیم ملی عربستان از دو دیداری که انجام داده، ۶ امتیاز کسب کرده و صعودش حتمی است. عربستان در بازی سوم خود به مصاف تایلند می‌رود. تایلند هم چهار امتیازی است و بخت زیادی دارد. شاگردان برانکو در تیم عمان تنها یک امتیاز دارند و باید مقابل قرقیزستان به برتری رسیده و در انتظار نتیجه همزمان برای صعود باشند.
بازی‌های این گروه روز پنجشنبه به صورت همزمان و از ساعت ۱۸:۳۰ برگزار می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.