بازیگر اخراجی «جیغ» ادامه می‌دهد/کمک به فلسطین با وجود نظر آمریکا
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳
1
ملیسا باررا با پست‌های جدید برای جمع آوری کمک‌های مالی به مردم غزه و کرانه باختری، آن هم پس از فرمان بایدن، در آستانه اخراج از هالیوود قرار گرفت.

به گزارش اسرار به نقل از ورایتی، ملیسا باررا بازیگر اخراجی «جیغ» بار دیگر با انتشار پست‌های جدید در رسانه‌های اجتماعی درباره حملات اسراییل به غزه، به حمایت خود از مردم فلسطین ادامه داد و این بار فعالیت وی مدیران وی در WME (آژانس استعدادیابی و سرگرمی آمریکا) و Sugar۲۳ (پلتفرم خلاقیت و سرگرمی) را بر آن داشت تا این بازیگر را به عنوان مشتری کنار بگذارند.
ستاره «در ارتفاعات» و «جیغ» به تازگی لینکی را در اینستاگرام خود منتشر کرد که از دنبال کنندگانش می‌خواست تا به «آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک» (اونروا) وابسته به سازمان ملل کمک مالی کنند تا خانواده‌های همه شهدای فلسطینی غزه و کرانه باختری بتوانند از آن بهره‌مند شوند. از آنجا که یک روز پس از اینکه دولت بایدن و چندین کشور دیگر کمک به این سازمان را متوقف کردند، درخواست باررا بسیار جنجال‌برانگیز شده است. قطع کمک به این سازمان در پی ادعاهایی صورت گرفت که مدعی شده ۱۲ کارمند آن در حملات ۷ اکتبر حماس به اسراییل مشارکت مستقیم داشته‌اند. اسراییل ادعا کرده ۱۰ درصد کارکنان این آژانس در غزه با حماس و یک گروه شبه نظامی اسلامگرای دیگر که آمریکا آنها را به عنوان یک سازمان تروریستی معرفی کرده، ارتباط دارند. به دنبال آن ۲۸ ژانویه، آمریکا تصمیم گرفت تمام پول‌های این گروه را مسدود کند.
در ماه نوامبر «اسپای گلس میدیا» باررا را به دلیل پست‌هایش در رسانه‌های اجتماعی، از جمله پستی که عملیات اسراییل را «نسل‌کشی و پاک‌سازی قومی» خوانده بود، از فیلم «جیغ ۷» اخراج و او را به تحریف هولوکاست متهم کرد. باررا در طول ۲ سال گذشته بازیگر نقش اصلی پنجمین و ششمین فیلم «جیغ» بود و قرار بود در فیلم بعدی «جیغ» بازی کند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.