پس از هشت سال و بار دیگر و به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ورامین و اداره فرهنگ و ارشاد | همایش تئاتر خیابانی با نام فصل نوین انقلاب در ورامین برگزار می شود
۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳
2
به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ورامین، صبح امروز نشست خبری نخستین همایش تئاتر خیابانی فصل نوین انقلاب در محل این سازمان برگزار شد.

مصطفی نظری رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ورامین در این نشست اظهارداشت: بنا به تاکید شهردار و مجموعه شورای اسلامی شهر ورامین در خصوص انجام کارهای هنری در راستای فعالیت های فرهنگی نخستین تئاتر خیابانی فصل نوین انقلاب همزمان با دهه مبارک فجر در این شهرستان برگزار می شود.

وی افزود: تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، پیشگیری از آسیب های اجتماعی نظیر طلاق،اعتیاد،کودکان کار، ترویج سنت حسنه ازدواج ، فرزندآوری و افزایش جمعیت، افزایش مشارکت در انتخابات، حوزه های مختلف آموزش شهروندی و… از موضوعات محوری این همایش است.

داریوش خزایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین در ادامه به توضیحاتی در خصوص همایش پرداخت و تصریح کرد: فراخوان همایش تئاتر خیابانی فصل نوین انقلاب در آذرماه منتشر و تا دی ماه فرصت پذیرش آثار بود که با توجه به استقبال رخ داده
این جشنواره تا یکم بهمن تمدید شده و منتظر آثار بیشتری هستیم.

خزایی افزود: بیش از ۲٠ اثر نمایشی تا این لحظه به دبیرخانه همایش تحویل داده شده است و حتی از گروه های شهرستان همجوار شاهد پذیرش آثار هستیم.

وی از حمایت های شهردار، رئیس و مجموعه اعضای شورای شهر به ویژه کمیسیون فرهنگی و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری در راستای برپایی و حمایت از همایش تئاتر خیابانی تقدیر و تشکر نمود.

در پایان با اهداء حکمی محمد خوش آبی به عنوان دبیر اجرایی همایش تئاتر نوین انقلاب منصوب شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.