عملیات بهسازی پیاده‌روهای خیابان ولیعصر فاز ۳ شهر اندیشه آغاز شد
۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۹
1
به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری اندیشه، در راستای اجرای طرح رفع نواقص و عیوب پیاده‌روی‌های سطح شهر عملیات پیاده‌روسازی خیابان ولیعصر (عج) فاز ۳ اندیشه حد فاصل خیابان فردوسی تا خیابان گلستان به اجرا درآمد.

معاون عمرانی شهرداری اندیشه با اعلام این خبر گفت : با توجه به اینکه در برخی از نقاط سطح شهر شاهد نواقصی در پیاده رو‌ها بودیم لذا حسب تاکیدات شهردار محترم و با هدف خدمتگزاری بهینه به شهروندان عملیات رفع نواقص و عیوب پیاده‌رو خیابان ولیعصر (عج) در دستور کار این معاونت قرار گرفت.

وی در ادامه افزود : در این راستا تلاش شد تا اولویت بندی‌های ما مشخص و پیش بینی اعتبارات انجام گیرد و پس از طی مراحل قانونی خوشبختانه توانستیم این مسیر را به طول ۸۰۰ متر و متراژ ۲/۱۰۰ متر مربع که عمده دلیل آن فرسودگی بود را مرتفع نماییم.
معاون فنی و عمرانی شهرداری اندیشه تصریح کرد : پیاده رو های سطح شهر اندیشه به دلیل سیمای متفاوت منظر بصری شهر خواسته بسیاری از شهروندان است لذا در طول سال به دلایل مختلف ار جمله شرایط آب و هوایی و استفاده و تعمیرات نیازمند اصلاح و‌بازسازی هستند که در این خصوص عملیات اجرای آن در دستور کار قرار گرفته است.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان ساخت : انشاالله با برنامه‌ریزی انجام گرفته در آینده نزدیک نیز شاهد بهسازی پیاده‌روهای پیش بینی شده سطح شهر خواهیم بود تا بتوانیم در جهت خدمت به مردم گام مثبتی را بپیماییم

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.