شرکت‌ها موظف به پرداخت نفت‌کارت به کارکنان پیمانکاری هستند
۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸
0
معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی: معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی با بیان اینکه بررسی بار مالی و پرداخت نفت‌کارت در زمان امضای قرارداد پیمانکاران تأمین نیروی انسانی به شرکت‌های اصلی صنعت نفت محول شده گفت: اگر سقف پیمان جاری این پیمانکاران پر نشده باشد، شرکت‌ها موظف به پرداخت این کارت هستند، در غیر این صورت باید در قراردادهای جدید لحاظ و اقدام شود.

مهدی علی‌مددی درباره ارائه نفت‌کارت به کارکنان پیمانکاری صنعت نفت گفت: با توجه به بار مالی ناشی از اجرای این طرح باید پرداخت نفت‌کارت در قرارداد پیمانکاران تأمین نیروی انسانی شرکت‌ها لحاظ شود.
وی ادامه داد: بررسی بار مالی و پرداخت نفت‌کارت در زمان امضای قرارداد پیمانکاران تأمین نیروی انسانی به شرکت‌های اصلی صنعت نفت محول شده و اگر سقف پیمان جاری این پیمانکاران پر نشده باشد، شرکت‌ها موظف به پرداخت این کارت هستند، در غیر این صورت باید در قراردادهای جدید لحاظ و اقدام شود.
آغاز پرداخت بن کارت تا پایان ماه آینده
معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی درباره آخرین وضع پرداخت بن‌کارت به کارکنان رسمی و قراردادی صنعت نفت گفت: بررسی‌های لازم برای اجرای این پروژه انجام و در هیئت‌مدیره شرکت ملی نفت ایران تصویب و ان‌شاءالله تا ماه آینده اجرایی خواهد شد. مردادماه امسال دستور پرداخت مبالغ نفت کارت به کارکنان پیمانکاری صنعت نفت به‌طور رسمی از سوی معاون وزیر نفت در امور توسعه مدیریت و منابع انسانی صادر شد.
با تلاش‌ها و پیگیری‌های مجموعه توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت نفت در آینده‌ای نزدیک به کارکنان پیمانکاری (ارکان ثالث) شاغل در چهار شرکت اصلی وزارت نفت مثل دیگر کارکنان نفت‌کار تعلق می‌گیرد و می‌توانند از این امتیاز برخوردار شوند. اختصاص نفت‌کارت به همه کارکنان وزارت نفت در شورای مدیران چهار شرکت اصلی و سازمان اداری و استخدامی تصویب شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.