حسرت بزرگ پرسپولیسی‌ها؛ صدرجدول گلزنان در سیطره بازیکنان مغضوب گل‌محمدی
۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
0

در روزهای که پرسپولیس در امر گلزنی ناتوان ظاهر شده، شاگردان سابق گل‌محمدی ستاره تیم‌های خود در لیگ بیست و سوم شده‌اند. به گزارش اسرار، هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر خلیج فارس عصر دیروز درحالی با دیدار تراکتور تبریز و پیکان تهران آغاز شد که در پایان شاگردان پاکو خمس موفق شدند با نتیجه […]

در روزهای که پرسپولیس در امر گلزنی ناتوان ظاهر شده، شاگردان سابق گل‌محمدی ستاره تیم‌های خود در لیگ بیست و سوم شده‌اند.
به گزارش اسرار، هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر خلیج فارس عصر دیروز درحالی با دیدار تراکتور تبریز و پیکان تهران آغاز شد که در پایان شاگردان پاکو خمس موفق شدند با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد.
پرشورها در شرایطی توانستند چهارمین پیروزی متوالی خود را کسب کنند که مهدی عبدی مهاجم سابق سرخ‌پوشان پایتخت در این پیروزی نقش پررنگی داشت. با نظر خمس عبدی در دقیقه ۶۷ بازی به جای گوستاو واگنین وارد میدان شد. مهاجم سابق پرسپولیس تنها ۳ دقیقه زمان نیاز داشت تا روی پاس ریکاردو آلوز گل نخست بازی را به ثمر برساند. ۲۰ دقیقه بعد عبدی موفق شد در واپسین دقایق بازی روی پاس مهدی هاشم نژاد برای دومین بار دروازه خودروسازان را باز کند تا در این بازی دبل کند.
مهدی عبدی که در ابتدای فصل جاری با انتقالی قرضی از پرسپولیس راهی تراکتور شد، با دو گلی که برابر پیکان به ثمر رساند تعداد گل‌های خود را در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر به عدد ۵ رساند و در رده سوم برترین گلزنان لیگ بیست و سوم قرار گرفت.
نکته جالب توجه در خصوص جدول گلزنان رقابت‌های لیگ بیست و سوم این است که نفرات اول و دوم این لیست در فصول اخیر شاگرد یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس بوده‌اند. رضا اسدی که هم‌اکنون در حالی با ۷ گل زده در صدرجدول آقای‌گل‌های لیگ قرار دارد که این بازیکن در ۵ شهریور ۱۴۰۰ اسدی با قراردادی یک ساله به باشگاه پرسپولیس پیوست اسدی و در ۲۸ بازی در رقابت‌های لیگ برتر برای این تیم به میدان رفت و موفق به ثبت ۴ گل و ۳ پاس گل شد.
عملکرد اسدی با توجه به طولانی شدن فرآیند انتقالش به پرسپولیس مورد انتقاد بسیاری از هواداران پرسپولیس قرار گرفت که این موضوع فشار سنگینی را روی این بازیکن وارد کرد او سرانجام در ۲۱ تیر ۱۴۰۱، پس از اتمام قرارداد خود با پرسپولیس از این تیم جدا شد و تراکتور پیوست این بازیکن فصل گذشته با ۱۱ گل به عنوان برترین گلزن پورشورها معرفی شد. اسدی که در تابستان امسال از تبریز راهی اصفهان شد تا لباس سپاهان را برتن کند.
شهریار مغانلو دیگر مهاجم سپاهان است که با ۶ گل زده در رده دوم جدول ‌آقای گل‌های لیگ تا بدین جای فصل قرار دارد. وی در ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ با قراردادی قرضی به مدت شش ماه، به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست. او در اوایل حضورش با عنوان بازیکن پرسپولیس در لیگ برتر آمار خوبی نداشت ولی رفته رفته و با حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا درخشان ظاهر شد وی در ۲۱ بازی برای پرسپولیس موفق به زدن ۹ گل برای این تیم شد. درحالی که انتظار می‌رفت قرارداد مغانلو با پرسپولیس دائمی شود اما تعلل مدیران وقت سرخ‌پوشان باعث شد این بازیکن به سپاهان بپیوندد. مغانلو فصل پیش با ثبت ۱۳ گل موفق شد به عنوان آقای گلی لیگ بیست و دوم دست پیدا کند.
مهاجمین سابق پرسپولیس درحالی جدول گلزنان رقابت‌های لیگ بیست و سوم را در سیطره خود قرار دادند که سرخ‌پوشان در این فصل عملکرد ضعیفی در امر گلزنی داشته‌اند و مثل سابق در فاز هجومی زهردار عمل نکرده‌اند. هر چند شهاب زاهدی مهاجم این فصل سرخ‌پوشان تا بدین جایی فصل ۴ گل به ثمر رسانده اما عملکرد این مهاجمین در این فصل باعث شد تا هواداران پرسپولیس با حسرت شاهد درخشش بازیکنان سابق تیم محبوب خود باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.