حرکت دمیر خلاف جریان آب؛ مربی ترکیه‌ای از آینده خبر دارد؟
۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲
1
سرمربی ترک‌تبار تیم ملی بسکتبال ایران با قبول هدایت یک تیم باشگاهی در لیگ کشورش، در مسیری گام نهاده است که به نظر می‌رسد با خداحافظی او از تیم ملی ایران همراه خواهد بود.

به گزارش اسرار، بعد از مدتی بی‌خبری از تیم ملی بسکتبال و هاکان دمیر، سرمربی این تیم در نهایت خبری منتشر شد که از توافق دمیر با تیم سابقش در لیگ ترکیه یعنی مانیسا حکایت داشت. دمیر فصل گذشته روی نیمکت مانیسا نشست و در ادامه سکان‌دار تیم ملی بسکتبال ایران شد.
او در شرایطی این مسئولیت را قبول کرد که همچنان هدایت تیم ملی بسکتبال ایران را برعهده دارد اما به نظر می‌رسد شرایط در آینده‌ای نزدیک به گونه‌ای رقم خواهد خورد که باید منتظر تغییر در راس کادر فنی تیم ملی ایران باشیم. به‌رغم اینکه پیش از این جواد داوری، رئیس فدراسیون اعلام کرده بود که سرمربی تیم ملی نباید فعالیت باشگاهی داشته باشد، این اقدام و حرکت دمیر را باید از چند زاویه مورد بررسی قرار داد.بدون شک دمیر را باید یکی از مربیان خوش‌شانس‌ بسکتبال دنیا بدانیم زیرا او در شرایطی که تیم ملی کشورش راهی جام‌جهانی نشده بود، با تصمیم و انتخاب رئیس فدراسیون بسکتبال ایران، همراه با تیم ملی کشورمان راهی این رقابت‌ها شد اما همانطور که پیش‌بینی می‌شد نتوانست نتایج قابل قبولی را کسب کند.با نشستن دمیر روی نیمکت تیم مانیسال او بدون شک تمرکز و دقت خود را معطوف به لیگ ترکیه خواهد کرد و دیگر آنطور که باید، فرصتی برای آنالیز و بررسی لیگ ایران نخواهد داشت. با توجه به تقویم بسکتبال ایران روزهای خلوتی پیش روی فدراسیون است اما باید دید آیا دمیر بعد از اتمام قراردادش با ایران در اردیبهشت سال آینده، همچنان هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت یا خیر.
با توجه به شرایط و نتایجی که دمیر با تیم ملی بسکتبال ایران به دست آورده است، می‌توان این فرض را نیز محتمل دانست که این مربی‌ ترک‌تبار دست پیش را گرفته تا در مواجهه با تصمیم احتمالی فدراسیون بسکتبال ایران، غافلگیر نشود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.