انهدام باند سازمان يافته قاچاق مواد مخدر صنعتي در مازندران//کشف 32کيلو شيشه و هروئين
۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸
0
سردار مفخمي، فرمانده انتظامي استان مازندران از کشف بيش از 32 کيلوگرم مواد مخدر صنعتي شيشه و هروئين خبر داد.
نویسنده : فایزه سلیمی

پایگاه خبری اسرار آلاین :به نقل از  خبرنگار خبرگزاري پليس، سردار “حسن مفخمي شهرستاني” در تشريح اين خبر بيان داشت: در پي دريافت خبري مبني بر فعاليت باند سازمان يافته و شبکه اصلي تهيه و توزيع مواد مخدر صنعتي در استان مازندران و يکي از استان هاي همجوار، موضوع در دستور کار پليس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وي با اشاره به اقدامات اطلاعاتي و فني ماموران پليس مبارزه با موادمخدر اين فرماندهي از شناسايي 8 عنصر اصلي و سرشبکه توزيع مواد مخدر صنعتي در استان خبر داد و افزود: ماموران در ادامه تحقيقات موفق شدند، 5 عنصر اصلي اين شبکه را در عملياتي ضربتي در استان مازندران دستگير کنند.

فرمانده انتظامي استان مازندران با بيان اينکه در ادامه تحقيقات پليس مبارزه با موادمخدر استان،3 عضو اصلي اين باند سازمان يافته که در يکي از استان هاي همجوار فعاليت داشته اند، شناسايي و با هماهنگي قضايي در 3 مرحله عمليات جداگانه دستگير شدند.

وي از کشف 31 کيلوگرم شيشه به همراه يک کيلوگرم هروئين در اين عمليات خبر داد و افزود: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان در قالب 4 تيم عملياتي موفق شدند در مجموع 17 متهم به تهيه و توزيع مواد مخدر صنعتي را که از اعضاي اين شبکه سازمان يافته بودند، دستگير کنند.

سردار حسن مفخمي شهرستاني از توقيف 9 خودرو در اين عمليات خبر داد و خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضايي معرفي شدند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.