اجرای خط عابر پیاده، ایست و نصب نرده و استوانه‌های ترافیكی در شهریار
۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۷
1
در راستای سیاست‌های ایمنی و کاهش تصادفات عملیات نصب استوانه‌ها و نرده‌های ترافیکی به همراه خط‌کشی عابر پیاده و نوشتار ترافیکی در بلوار شهید کلهر حد فاصل تامین اجتماعی تا سالن شهید منتظری در شهریار به اجرا درآمد.

 

نوروزی معاون حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری شهریار در این خصوص گفت: با بررسی کارشناسان خدوم معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهریار و برنامه‌ریزی محوری و جامع که در راستای کاهش خطرات احتمالی در مسیرهای پر تردد ارزیابی شد چندین نقطه از سطح شهر در این راستا جانمایی و عملیات اجرایی خط ایست در بلوار آزادگان سه راه فردوسیه و عابر پیاده در خیابان ولیعصر ، جنب چهارراه مخابرات به اجرا درآمد.

وی در ادامه افزود: این اقدام به همراه عملیات نصب استوانه دربلوار خبرنگار ورودی شهرک اداری ، راستگرد پل شهید صیاد شیرازی ، بلوار اینانلو ورودی اندیشه فاز یک ، دوبرگردان روبروی اندیشه فاز یک ، ورودی شهرک مریم روبروی تالار تچرا و نرده ترافیکی در بلوار رزمندگان جنب بهشت رضوان به صورت همزمان در این مسیر پیاده سازی شد تا انشاالله بتوانیم در نقاط دیگر سطح شهر نیز نسبت به اجرای این پروژه اقدام نماییم . نوروزی اظهار داشت: استوانه‌های ایمنی طبق آمار و ارقام موجود باعث هوشیارسازی به موقع رانندگان شده و می‌تواند نقش تاثیرگذاری در کاهش ترافیک شهری داشته باشد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.