آموزش و پرورش همچنان پای کار فرهنگ سازی در مدیریت مصرف آب
۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۴
0
طی نشستی با حضور مدیرعامل شرکت آبفای جنوب شرقی استان تهران نقش آموزشی و فرهنگی آموزش و پرورش در مدیریت مصرف آب تشریح و تقدیر گردید..

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفای جنوب َشرقی استان تهران:دز جلسه هم اندیشی با حضور رابطین فرهنگی ادارات آموزش و پرورش شهرستان های جنوب شرق استان تهران ضمن قدردانی از همکاری و هماهنگی آموزش و پرورش در فرهنگ سازی مصرف بهینه آب همچنین ضرورت و نقش مربیان،معلمان و دانش آموزان در مدیریت مصرف بهینه آب تشریح و تبیین شد.

مدیرعامل شرکت آبفای جنوب شرقی استان تهران در این نشست طی سخنانی با اشاره به نقش آفرینی دانش آموزان در فرهنگ سازی مصرف بهینه آب،اظهار داشت:دانش آموزان به عنوان قشر آینده ساز کشور می توانند با مشارکت در امر خطیر آموزش روش های،مصرف درست آب نقش،آفرینی نمایند.
مهندس سعید منصور بقایی در ادامه با اشاره به کمبود منابع آبی و بروز خشک سالی های مستمر،نقش و جایگاه فرهنگ و آموزش را در مدیریت مصرف آب بسیار حساس،برشمرد و افزودمربیان و معلمان در کنار دانش آموزان به عنوان همیاران آب با اجرای فعالیت ها و اقدامات آموزشی و فرهنگی در حوزه مصرف بهینه آب می توانند بازیگر شرکت آبفا در امر تامین و توزیع پایدار آب شرب باشند.
در این جلسه همچنین رابطین فرهنگی ، پیشنهادات و راه کارهایی در بخش مدیریت مصرف و جلب و جذب و مشارکت گروه ها.انجمن ها،تشکل های آموزشی و بویژه دانش آموزان در نهادینه سازی فرهنگ مصرف درست آب ارائه کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.