🔴برگزاری دوره آموزشی مهارت‌های تعامل مؤثر با شهروندان برای پرسنل اجرایی شهری قرچک
۱۰ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۹:۳۸
0
🔹به گزارش روابط عمومی شهرداری قرچک، در راستای ارتقای سطح ارتباط حرفه‌ای با شهروندان و بهبود کیفیت تعاملات میدانی، دوره آموزشی کوتاهی با محوریت مهارت‌های تعامل مؤثر با شهروندان ویژه پرسنل سد معبر و پلیس ساختمانی، به همت حوزه آموزش و منابع انسانی شهرداری قرچک برگزار شد.

🔹در این دوره، مدرس حوزه روانشناسی با ارائه آموزش‌های کاربردی، به تبیین راهکارهای مدیریت موقعیت‌های تنش‌زا، حفظ آرامش در مواجهه‌های میدانی و تقویت ارتباط محترمانه در چارچوب ضوابط قانونی پرداخت.

🔹این آموزش با هدف تسهیل انجام مأموریت‌های اجرایی، کاهش تنش‌های کاری و ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی به شهروندان اجرا گردید.

🔹توسعه آموزش‌های هدفمند و مبتنی بر نیازهای شغلی، به‌عنوان یکی از مؤلفه‌های مؤثر در ارتقای عملکرد پرسنل اجرایی شهری، به‌صورت مستمر در برنامه‌های آموزشی شهرداری قرچک مورد توجه قرار دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.