سر خط اخبار

🔰 دستور شهردار نسیم‌شهر برای احیای پروژه ساختمان شورای اسلامی پس از چهار سال رکود اجرایی
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۱:۰۷
1
💠ساختمان شورای اسلامی شهر نسیم‌شهر، پروژه‌ای که سال‌ها در انتظار تکمیل باقی مانده بود، اکنون پس از گذشت چهار سال رکود اجرایی، با برنامه‌ریزی دقیق و رویکردی نوین دوباره به مرحله اجرا بازگشته است.

✍️به گزارش روابط عمومی شهرداری نسیم‌شهر؛

💠این پروژه عظیم که در چهار طبقه طراحی شده، تاکنون تنها یک طبقه آن تکمیل شده و سه طبقه دیگر نیمه‌تمام مانده بود.
با آغاز مجدد عملیات اجرایی، فرآیندهایی همچون نصب تأسیسات مکانیکی و برقی، اجرای گچ‌کاری، نصب درب‌های داخلی و سایر اقدامات نازک‌کاری در دستور کار قرار گرفته و سرعت تکمیل پروژه با هدف بهره‌برداری هرچه سریع‌تر افزایش یافته است.

💠احیای این پروژه، به‌عنوان گامی اساسی در راستای بازسازی و تکمیل زیرساخت‌های اداری، ارتقای بهره‌وری فضاهای عمومی و تقویت زیرساخت‌های ساختاری، به یکی از اولویت‌های مدیریت شهری تبدیل شده است.

✅محمدرضا باباحسینی شهردار نسیم‌شهر در این خصوص با تأکید بر اهمیت این پروژه گفت:
«پروژه‌های متوقف‌شده تنها یک چالش فنی نیستند؛ بلکه یک تعهد سنگین و مسؤولیت اخلاقی است که به شهر و مردم داریم. ساختمان شورای اسلامی شهر نه‌تنها باید تکمیل شود، بلکه باید به نماد عزت، تعامل و تصمیم‌گیری‌های راهبردی در نسیم‌شهر تبدیل گردد. با عزم راسخ و نگاهی نوین، روند اجرایی این پروژه را با تمام قوا پیگیری خواهیم کرد تا هرچه زودتر شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.»

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.