پزشکیان: بارندگی ۸ سال اخیر در ایران کمتر از میانگین ۵۰ ساله است
۱۲ آبان ۱۴۰۴ - ۱۵:۳۴
0

  رئیس‌جمهوری گفت: برای اصلاح الگوی مصرف از مردم می‌خواهیم تا کمک کنند و اگر هرکس در هر جایگاهی انرژی را بهینه مصرف کند آب، برق و گاز قطع نخواهد شد.به گزارش اسرار، مسعود پزشکیان در مراسم افتتاح پروژه‌های صنعت آب و برق وزارت نیرو در سخنانی با قدردانی از مهندسان و کارشناسانی که در […]

 

رئیس‌جمهوری گفت: برای اصلاح الگوی مصرف از مردم می‌خواهیم تا کمک کنند و اگر هرکس در هر جایگاهی انرژی را بهینه مصرف کند آب، برق و گاز قطع نخواهد شد.به گزارش اسرار، مسعود پزشکیان در مراسم افتتاح پروژه‌های صنعت آب و برق وزارت نیرو در سخنانی با قدردانی از مهندسان و کارشناسانی که در زمینه رفع ناترازی‌ها تلاش می‌کنند، گفت: در این روزها شما عزیزان فشارهای بسیاری را در زمینه آب، برق و گاز تحمل می‌کنید، اما علیرغم طعنه‌هایی که زده می‌شود این تلاش‌ها بسیار ستودنی است چرا که اعداد و ارقامی که در حوزه‌های مختلف صنعت آب و برق بیان شد، نشانگر این است که در مدت کوتاهی توانسته‌اید به نتیجه مطلوب برسید.رئیس‌جمهوری با بیان اینکه اگر چنانچه بر دستگاه و نهادی فشارها را افزایش می‌دهیم یا توصیه‌ای می‌کنیم برای ایجاد هم‌افزایی و هماهنگی است، اظهار کرد: دشمن اکنون در تلاش است تا با توجه به وضعیت ناترازی‌ها از اختلافات داخلی سوء استفاده کند، اما همانطور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند رمز موفقیت کشور در حفظ وحدت و انسجام ملی است. از اینرو باید تمام دستگاه‌ها، با یکدیگر هماهنگ و منسجم عمل کنند تا در زمینه رفع ناترازی‌ها اقدامات مؤثری انجام بدهیم.پزشکیان همراهی مردم در جنگ ۱۲ روزه را ستود و یادآور شد: تمام تلاش ما این است تا همانطور که مردم در جنگ ۱۲ روزه مقابل دشمن ایستادند به آنان خدمت کنیم. چنانچه مردم تلاش و کوشش ما را ببینند و آگاه باشند که در تمامی زمینه‌ها خدمت می‌کنیم، آنها با ما خواهند بود. دشمن ما قلدر، زورگو و قدار است تلاش ما باید زمینه‌ساز ناامیدی آنان را فراهم کند و از سوی دیگر مردم با سربلندی به زندگی خود ادامه دهند. شاید این سختی‌ها لطف خداست تا بیدار شویم و روش‌های نوین را در توسعه در نظر بگیریم.رئیس‌جمهوری ادامه داد: ۸ سال است که بارندگی در کشور کمتر از میانگین ۵۰ ساله است بنابراین برای اصلاح الگوی مصرف از مردم می‌خواهیم تا کمک کنند. چنانچه هر کس در هر جایگاهی انرژی را بهینه مصرف کند و مراعات حال یکدیگر را در سراسر کشور داشته باشیم، آب، برق و گاز قطع نخواهد شد و کمترین تنش را در کشور شاهد خواهیم بود و واحدهای تولیدی و کارخانه‌ها برق خواهند داشت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.