قدردانی مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های مدیریت حمل و نقل شهرداری‌های کشور از شهردار صالحیه
۱۹ دی ۱۴۰۳ - ۰:۰۵
1
🔸در پی اجرای طرح جهادی پایش سلامت رانندگان حمل و نقل درون‌شهری در شهر صالحیه، سید محمد حسین سیف السادات، مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های مدیریت حمل و نقل شهرداری‌های کشور، با اهدای لوحی از محمد آگاهی مند، شهردار صالحیه تقدیر کرد.

🔸در آغاز این لوح آمده است: «در ساحت ایمانی که دنیای فانی را به جاودانگی آخرت می‌بخشد، پرتو روشنی از حقیقت بهشت را می‌توان به تماشا نشست، بدون شک خدمتی صورت نمی‌گیرد مگر پدیدآورندگانش معرفتی عمیق از آن پیدا کنند.»

🔸مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های مدیریت حمل و نقل شهرداری‌های کشور ضمن اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر نیاز کشور به کار انقلابی و جهادی، تأکید کرد: «پویایی، نشاط و حس همکاری ادارات با گروه‌های جهادی ثمره تلاش و کوششی است که در اجرای منویات مقام معظم رهبری به منصه اقدام و عمل رسیده است.»

🔸سیف السادات در ادامه، تلاش‌ها و مساعی آگاهی مند در ارائه خدمات به رانندگان زحمتکش را ستودنی دانسته و از خداوند متعال برای وی و همه متولیان عزیز اردوهای جهادی، پیروزی و موفقیت روزافزون مسئلت نمود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.