پایگاه خبری اسرار آنلاین :رضا باقری، رییس بهرهبرداری گاز شهرستان ساری با بیان این موضوع که شکایت در واقع درخواست احقاق حق شهروندان از نقض یا نقص قوانین و مقررات، عدم اجرای ضوابط در دستگاههای اجرایی و میزان کمیت و کیفیت ارائه خدمات در مقایسه با استانداردهای ارائه خدمات عمومی است، گفت: شرکت گاز استان موظف است در اجرای طرح تکریم و جلب رضایت اربابرجوع و بهبود روند ارتباط با مردم، اقدامات لازم در خصوص تدوین استانداردهای ارائه خدمات شامل کیفیت، کمیت، زمان و هزینه را به انجام رساند.
در ادامه، سید عسگری حسینی رییس هماهنگی فروش و خدمات مشترکین گاز استان، پاسخگویی را پذیرش مسئولیت نتایج و پیامدهای حاصل از عملکرد دستگاه و ارائه پاسخ شفاف در قبال وظایف انجام شده بیان کرد.
گفتنی است این جلسه با هدف بهبود کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی مشترکین برگزار شد و تصمیمات اتخاذ شده در راستای ارتقاء سطح پاسخگویی و بهبود روند ارتباط با مردم خواهد بود.
ثبت دیدگاه