جلسه تجزیه و تحلیل شکایات مردمی شرکت گاز مازندران در سال ۱۴۰۲ برگزار شد
۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۸
0
این نشست با حضور نمایندگان بهره برداری، روابط عمومی و نظام مشارکت در دفتر بهره‌برداری گاز مرکز استان برگزار شد.
نویسنده : فایزه سلیمی

پایگاه خبری اسرار آنلاین :رضا باقری، رییس بهره‌برداری گاز شهرستان ساری با بیان این موضوع که شکایت در واقع درخواست احقاق حق شهروندان از نقض یا نقص قوانین و مقررات، عدم اجرای ضوابط در دستگاه‌های اجرایی و میزان کمیت و کیفیت ارائه خدمات در مقایسه با استانداردهای ارائه خدمات عمومی است، گفت: شرکت گاز استان موظف است در اجرای طرح تکریم و جلب رضایت ارباب‌رجوع و بهبود روند ارتباط با مردم، اقدامات لازم در خصوص تدوین استانداردهای ارائه خدمات شامل کیفیت، کمیت، زمان و هزینه را به انجام رساند.

در ادامه، سید عسگری حسینی رییس هماهنگی فروش و خدمات مشترکین گاز استان، پاسخگویی را پذیرش مسئولیت نتایج و پیامدهای حاصل از عملکرد دستگاه و ارائه پاسخ شفاف در قبال وظایف انجام شده بیان کرد.

گفتنی است این جلسه با هدف بهبود کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی مشترکین برگزار شد و تصمیمات اتخاذ شده در راستای ارتقاء سطح پاسخگویی و بهبود روند ارتباط با مردم خواهد بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.