به گزارش روابط عمومی آبفای جنوب شرقی استان تهران مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان قرچک گفت: با توجه به جلوگیری از تلفات و مصرف بی رویه ، لزوم مدیریت مصرف بهینه آب و صیانت از منابع آبی، واحد اجرائیات امور آب و فاضلاب شهرستان قرچک طی بازدیدهای میدانی خود سه واحدجایگاه شستشوی خودرو (کارواش ) را که از آب شرب در این بخش به صورت بی رویه و پرمصرف استفاده میکردند، شناسایی و با قطع انشعاب مورد برخورد قانونی قرار دادند.
عباس رهبری نژاد افزود:علی رغم این که این واحدهای پرمصرف آب شرب در پایش و بازدیدهای دوره ای واحد اجرائیات نسبت به مصرف بی رویه آب تذکر و هشدار صادر گردید ولی در این خصوص توجهی نکرده و حجم زیادی از آب شرب شبکه را هدر می دادند به همین منظور در قالب مشترکین پرمصرف انشعاب آب این واحدها قطع گردید.
وی همچنین از شهروندان خواست در مصرف آب صرفهجویی کنند و از استفاده آب شرب برای مصارف غیرضروری خودداری نمایند و تصریح کرد:در این شرایط محدودیت منابع آبی و علی رغم این که از سال آبی جدید بيش از يک گذشت و خبری از باران در قرچک و جنوب شرقی استان تهران نشد پیشنهاد و درخواست می شود «استفاده از آب چاههای مجاز و سیستمهای بازچرخانی آب در کارواشها میتواند جایگزین مناسبی برای مصرف آب شرب باشد.
مدیر آبفای شهرستان قرچک در پایان خاطرنشان کرد با هدف مدیریت مصرف و جلوگیری از تلفات آب طرح نظارت بر مصرف آب و اخطار به مشترکین پر مصرف به صورت مستمر اجرا می شود و در صورت مشاهده تخلف، اقدامات قانونی لازم بدون اغماض انجام می شود.





ثبت دیدگاه