به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر رباط کریم، در آئین افتتاحیه ای که مسئولان استانی و شهرستانی در هفته اخیر از این پروژه ها داشتند، ۷ پروژه، افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
استادیوم ورزشی آلارد، مجموعه ورزشی چندمنظوره روباز آبشناسان، تجهیز و نوسازی گلخانه اصغرآباد با ۱۲ سالن مجهز و نوین، از جمله پروژه های عمرانی و ورزشی این روز بود.
همچنين، احداث دو زیرگذر راهآهن، آسفالتریزی معابر شهری به میزان ۳۰ هزار متر مربع، جدولگذاری معابر به طول ۱۰ کیلومتر، پیادهراهسازی و بهسازی مسیرهای شهری به طول ۴ کیلومتر از دیگر پروژهها رفاهی و خدماتی بود که در این روز تقدیم شهروندان رباطکریم شد.
این پروژهها، نشاندهنده حرکت رو به جلوی رباطکریم و تبدیل وعدهها به اقدام عملی است که با عزم راسخ همچنان ادامه دارد.





ثبت دیدگاه